Wat is een presentator en waar kunt u het met het presenteren voor inzetten?

Bij het woord presentator denkt men meestal standaard aan een persoon die op tv of radio een programma presenteert of begeleidt. Een presentator kan worden ingezet bij het presenteren van producten, shows, bedrijfsfeesten, aankondigingen en veel meer. Een presentatietraining bij ons is dus veel omvattend.

Wat kenmerkt dan een goede presentator? Een goede presentator is duidelijk verstaanbaar (goede articulatie), heeft een goede, enthousiaste uitstraling, weet wat lichaamstaal met anderen doet en leest zich vooraf goed in, zodat hij kennis heeft van hetgeen waar hij over spreekt.

Organiseert u een evenement en wilt u deze bijeenkomst professioneel laten presenteren? Dan is het van belang om de meest geschikte presentator uit te nodigen. Hij moet goed bij uw doelgroep aansluiten om het tot een groot succes te maken. Denkt u dat Maarten Tuit geschikt is als presentator voor uw evenement? Neem dan eens contact op. Maarten Tuit heeft de kennis, de professionaliteit en de ervaring om uw product, uw verhaal goed over te brengen op u, uw medewerkers en (potentiele) klanten. Wij hebben de juiste presentator voor u in huis!

Wat doet MTT bij de training presentator?

Samen met uw organisatie zal er gekeken worden naar een passende invulling van het evenement waarin de rollen en behoeften duidelijk uiteen gezet worden, alles om een zo goed mogelijke presentatie te krijgen met de juiste invulling, sfeer en uitstraling. Naast de presentator van het evenement is het voorkomen van uw eigen personeel ontzettend belangrijk, denkt u bijvoorbeeld aan beurzen en netwerkbijeenkomsten. MTT bied voor deze doelgroep presentatietraining. Of u nu zelf de show steelt als presentator of u staat sterker in uw schoenen tijdens vergaderingen en bijeenkomsten. Met het volgen van deze training krijgt u de juiste presentatie skills in handen.

– Waarom gaat u met klanten om?
– Wat verkoopt u eigenlijk?,
– Wat is uw zichtbare en wat is uw onzichtbare product?
– Voordelen van klantvriendelijkheid en natuurlijk veel tips en oefeningen.

Iedere training is op maat en specifiek gericht op de wens en aanwezige problematiek van de opdrachtgever. Met behulp van diverse methoden bepalen onze specialisten waar de verbeterkansen in uw organisatie en bij uw medewerkers liggen. Met behulp van een nulmeting en een achterafmeting laten we u zien wat de resultaten van de training zijn. U zult verbaasd staan van de progressie die een klantvriendelijkheidstraining boekt.

Samen zorgen wij ervoor dat de veranderingen een ruim draagvlak hebben bij uw personeel en binnen uw organisatie.

Informatie aanvragen