Over Maarten Tuit

Mijn naam is Maarten Tuit. Vanaf jongs af aan droomde ik van een baan in de schijnwerpers. Mijn ouders waren geen keiharde voetbalaanhangers als de meeste vrienden die ik destijds had. Ik kon dus volledig vrij kiezen wat ik op dat moment wilde. Dat werd toneel. Na vele jaren gespeeld te hebben bij een lokaal gezelschap, kon ik mijn ei kwijt op de middelbare school. Er werden grote producties gedaan en vanaf het ensemble in de brugklas rolde ik in mijn 2e jaar in de rol van Mottel Kamzoil de kleermaker in Anatevka (Fiddler on the Roof). Uiteindelijk toen ik de school verlaten had mocht ik nog eenmaal terugkeren in de rol van Joe Vegas in de musical Fame. Na de middelbare school ben ik gaan spelen een gezelschap in Utrecht en leerde ik ook het vak van productieleider kennen. In 2009 kwam Pocahontas de musical (Fanwork) waarin ik de rol van Thomas Rolfe mocht vertolken.

Na mijn opleiding MHBO commerciële economie ben ik doorgegaan naar de Dutch Academy of Performing Arts. De combinatie van deze opleidingen klonk veel mensen vreemd in de oren, maar op latere leeftijd kwam ik er toch achter dat juist de combinatie tussen het creatieve vlak en ondernemen helemaal geen verkeerde is. In mijn 3e jaar van de Dutch Academy of Performing Arts kwam ik in aanraking met trainingsacteren. Dit was voor mij DE link tussen business en acteren.

De klantgerichte organisatie van de 21e eeuw.

In de zoektocht naar mijn eigen wijze van sales ben ik uitgekomen in een richting die zowel het pad van klantvriendelijkheid raakt als die van de sales. Als ik deze twee paden in één term moet samenvatten kom ik uit op constructieve sales. Waarin zowel de professionele waarden van het bedrijf zitten, uw doelstellingen, maar ook zeker bovenal de vraaggerichte aanpak richting de klant, mensgedreven en oprecht. Dat is de richting die Maarten Tuit Trainingen in het vizier heeft. In een wereld waarin er steeds meer een focus komt op online verkoop, zal je als retailer je kop boven het maaiveld moeten uitsteken, juist ja, door een klantgedreven aanpak!

Zien is geloven! daarom komen wij graag een keer bij u trainen, vindt u onze training waardevol? dan werken wij graag met u samen.

Samen zorgen wij ervoor dat de veranderingen een ruim draagvlak hebben bij uw personeel en binnen uw organisatie. Staat uw organisatie in de startblokken om de klantgerichte organisatie te worden die de 21e eeuw verwacht?

Informatie aanvragen